יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

פוסט אמפטיז ! empties #2

בוקר טוב חברים!
לצערי לא יצא לי לעדכן את הבלוג בתדירות שצפיתי, מהסיבה שאני בתקופה קצת עמוסה בלימודים והעבודה. היום במקרה יצא לי יום חופשי שלא במתוכנן, כך שכשגיששתי את דרכי חזרה להתמרחות במיטה עם הקפה שלי ונתקלתי בשקית המפוצצת מוצרים שסיימתי, הבנתי ש its about #$@!% time לפרסם כבר פוסט אמפטיז ולשחרר את השקית לפח האשפה. 
אז בלי עיכוב נוסף, שכן מתוכננן לי עוד להרכיב ווישליסטס לבלאק פריידי ולעבור בדואר לאסוף חבילות, נתחיל!~


את המוצרים סיווגתי וחילקתי לפי נושאים, ישנם כאלו שסיימתי וכאלו שנטשתי/פג תוקפם.

החלוקה הראשונה היא טיפוח גוף:

ביוטיקר: פילינג גוף בריח מאסק/ווניל. עלה לי 12.90 ש"ח, סקראב שנהנתי ממנו מאוד ולחלוטין קנייה חוזרת. מותיר תחוש נעימה לאחר השימוש.
Queen Helene: קרם ידיים cocoa butter, עלה בסביבות דולר אם אני לא טועה, מאייהרב (לרכישה), במוצרי ה trials. לטעמי הוא היה נוזלי מאוד ובעל ריח דומיננטי מדי, לא משהו שאקנה שוב.
שמן עץ התה, מוצר שנמצא אצלי בשימוש תדיר בזכות הסגולות השונות שלו, עליהן פירטתי בפוסט הזה. כבר הספקתי להצטייד באחד חדש מאייהרב (לרכישה), בהחלט קנייה חוזרת.


עוד קצת טיפוח גוף:

Hlavin: דאודורנטים ספריי ורול, שנמצאים אצלי בשימוש תדיר בזכות העובדה שהם ללא פראבנים, אלומיניום ואלכוהול. קנייה חוזרת כבר שנים, בסביבות 17 ש"ח.
Careline: דאודורנט מסדרת נושם+, גם הם ללא אלומיניום, פראבנים ואלכוהול. גם בשימוש תדיר אצלי. לא זוכרת את המחיר אבל תמיד אפשר למצוא מבצעים עליהם ברשתות הפארמים.
Victoria's secret: מי גוף בריח Amber romance, ריח נהדר וקליל שליווה אותי הקיץ. לא זוכרת את המחיר, הוזמן מחו"ל, אבל ברשתות המשביר הוא עולה בסביבות ה 60-70 ש"ח. אנסה שוב באדי מיסטס של ויקטוריה בריחות אחרים.


נעבור לקצת מוצרים שסיימתי בנגזרת השיער:

קמילוטרקט: שמפו טיפולי לחפיפה יומיומית. שמפו מותאם לשיער דליל, ללא SLS ופראבנים. באמת שקיוויתי שהוא יהיה האחד, אבל במבחן התוצאה הוא נכשל בגדול. לא רק שהוא לא השפיע באיזשהו אופן על נשירה או התחזקות השיער, הוא גם היה קשה להקצפה ושטיפה. לא משנה כמה שטפתי את השיער אחרי השימוש בו, נותרה מעין תחושה דביקה שהיה קשה להיפטר ממנה. כמו שאפשר לראות, באיזשהו שלב פשוט עזבתי אותו והחלטתי שלא להשתמש בו עוד. המחיר היה בסביבות ה 60 ש"ח.
Nature's Gate: מרכך שיער מחזק Biotin. גם את המוצר הזה סקרתי בעבר כשקיבלתי אותו פה. כבר בתחילת השימוש לא נרשמה התלהבות, אבל בהמשך השימוש כבר נאלצתי לעזוב אותו כמעט מלא בגלל שהוא הגביר אצלי את הנשירה :(
wow cosmetics: סרום לשיער. עלה משהו כמו 20 ש"ח, סרום נחמד עם ריח נעים שמתנדף במהרה, טיפה דביק. לא חושבת שאקנה אותו בשנית.
Dabur Vatika: מסיכת שיער משקמת לשיער "יבש עייף וחסר חיים", המכילה תמציות שקדים, שמן זית וחינה. אני מחבבת את המוצרים של וטיקה ומשתדלת להתנסות ברבים מהם במטרה למצוא את האחד שיתאים לי בצורה המדוייקת ביותר. לפני המסיכה הזו, השתמשתי במסיכת המיונז הלבנה שסיימתי וגם התרשמתי ממנה (ושכחתי לשמור את האריזה לפוסט! P:). גם עכשיו אני משתמשת במסיכה חדשה של וטיקה, מניחה שהיא תופיע בפוסט האמפטיז הבא. אז כן, קנייה חוזרת בהחלט. מחיר בסביבות ה 30-37 ש"ח.


נעבור קצת למוצרי טיפוח פנים.

Garnier: מי פנים בריח ענבים. באמת שאין לי יותר מדי מה לפרט. לא מוצר שהתרשמתי ממנו במיוחד. את מי הפנים המיסלריים של גרנייה לעומת זאת, אני רוכשת שוב ושוב והם פשוט מצויינים. מצליחים להתמודד עם ניקוי יסודי של הפנים, ללא גירוי העור, ללא אלכוהול. סקרתי אותם בעבר בפוסט הזה, המפרט את שגרת טיפוח הפנים שלי לקיץ. מחיר של 30 ש"ח.
Humphrey's: טונר לפנים של האמפריז ללא אלכוהול, שרכשתי באייהרב (לינק לרכישה), וסקרתי בעבר בפוסט הזה. מצויין מצויין מצויין. בהחלט קנייה חוזרת, הוא כבר מככב אצלי בסל הקניות באייהרב בכמות כפולה (מחכה לבלאק פריידי!). במעבר על הפנים איתו לאחר ניקוי יסודי, הוא תמיד הצליח 'לחטא' את הפנים עוד קצת ולהביא אותם למצב "מצוחצח". בנוסף, הוא מפחית אדמומיות ומאזן את רמת הpH בפנים. בשביל מחיר של 5$ וכמות נדיבה, מדובר במציאה.
L'Oreal: מסיר איפור עיניים דו פאזי של לוריאל, נחמד פלוס. לא משאיר תחושה שמנונית. עולה 25 ש"ח במבצעים, אקנה שוב בהזדמנות הבאה.
A'pieu: מסכת לילה Tea tree. מעולה! אני לא מוצאת אותה באיביי יותר 3/> בעבר רכשתי שתי מסיכות מA'pieu, מלפפונים (המרעננת לקיץ, אותה סקרתי בפוסט זה) ועץ התה, ומשתיהן התלהבתי מאוד. כ"כ התקמצנתי בשימוש בהן כשהאריזה מלמטה החלה לבצבץ.. אבל לכל דבר יש סוף. אני לא ממש זוכרת את המחיר אבל בהחלט ארכוש אותה ברגע שיתאפשר לי (ובסטוקים).
ספוגית קונג'אק מאיביי (לרכישה) שאני משתדלת לרכוש מדי פעם גם עם גיבוי, מהסיבה שאני דואגת להחליף אותה מדי חודשיים. מעולה לניקוי יומיומי ויסודי של הפנים, קנייה קבועה.


הגענו למוצרי איפור. הייתי בטוחה שסיימתי יותר, לא ברור לאן נעלמו..

essence: מסקרת Lash Mania. לא זוכרת מחיר אבל לא מתכוונת לקנות אותה שוב. לטעמי היא משאירה גושים ומראה מלאכותי מדי.
wow cosmetics: מסקרות ללא שם (שתי השחורות משמאל), שקופה ושחורה מעבה. השקופה לא מצליחה לעגל ולהרים מעט את הריסים, ובשימוש שלה בגבות היא משאירה מעין פירורים דביקים. השחורה נחמדה. שכחתי משתיהן כך שאני מניחה שהן פגות תוקף. לא אקנה אותן שוב.
L'Oreal: שתי מסקרות שלא יכולות להיות יותר שונות ממה שהן- יושבות בצדדים קיצוניים ומנוגדים אחת לשניה על אותה הסקאלה. מצד אחד יש את הtelescopic הזהובה והאהובה, שכיכבה גם בפוסט האמפטיז הקודם וקיבלה שלל מחמאות, מצד שני יש לנו את Voluminous miss manga שהצליחה להגדיר מחדש את המונח 'גרוע'. כמה שהתלהבתי מהאריזה שלה (וורוד!), כך נחרדתי לנוכח הביצועים שלה. גם בהנחה קמצנית היא השאירה לי את הריסים דבוקים, גושים ו'פירורים' בכל מקום. סוג של זירת פשע. כמובן שלא סיימתי אותה. להתרחק.
Soft touch: איילינר נוזלי, בצבע שחור גליטרי. האמת שהוא נמצא בפוסט כי נתקלתי בו במקרה כשעשיתי קצת סדר במגירות האיפור. די נבהלתי למצוא אותו שם כי הפעם האחרונה שהשתמשתי בו היתה אולי לפני 5 שנים O_O לא זוכרת מחיר או ביצועים.

אז אלו היו רב המוצרים שסיימתי בתקופה האחרונה. האם יש כאן מוצרים שיצא לכן לסיים גם כן או לנטוש באמצע? מוצרים שעשיתי להם עוול או הגזמתי בפרגון לדעתכן? (: 
אם כן, אשמח לשמוע!

בנוסף, רציתי לעדכן שפתחתי דף בפייסבוק לבלוג ואשמח אם תפרגנו בלייק! 
אתן גם מוזמנות לעקוב אחרי הפרופיל שלי בפייסבוק ולהוסיף אותי,
או בגוגל פלוס, לקבלת עדכוני פוסטים.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall