יום שבת, 2 באוגוסט 2014

על הבלוג

אז אחרי תקופת הבחינות השנה היה לי קצת זמן לשרוף לפני שהתחיל סמסטר הקיץ שלי.
בין היתר (ז"א מלבד השלמת מרתונים של סדרות, פטפוטים בבתי קפה ויותר מדי שופינג בכסף שאין לי), שוטטתי קצת ברחבי האינטרנט ומצאתי את עצמי נחשפת להרבה בלוגרים מעניינים.
One thing lead to another ומצאתי את עצמי פותחת בלוג בפלטפורמה כאן בכדי להצליח להרשם כמנויה להם. כן, אני מניחה שקיימת האפשרות להרשם כמנוי מבלי להאלץ לפתוח בלוג, אבל אני סוג של נכה טכנולוגית. והיי, מבט חטוף בעיצוב כאן אומר הכל בעצם.

בכל מקרה,
החלטתי שלא להשאיר את הבלוג נטוש וגלמוד. אמנם כרגע אנונימיות חשובה לי אבל אין שום דבר רע בכך שאשפוך קצת רקע על עצמי, על התחביבים שלי שקשורים בטיפוח ואיפור ועל חלק מהבעיות איתן אני מתמודדת ביום יום. אני מאמינה שהבחירה במה לשתף ובאיזה מינון תשתנה עם הזמן כך שקשה לי להגדיר או לשייך את הבלוג העתידי שלי תחת קטגוריה מסויימת. (בתקווה לנצח את העצלנות!) 
אז חוץ מלעקוב ולגלות בלוגים שינעימו לי את הזמן עד תחילת הסמסטר הבא, אני מקווה לשתף בשופינג, סקירות והאובססיה שלי לאיפור וטיפוח.

חשוב לי להדגיש שכל המוצרים המופיעים בבלוג נרכשו מכספי האישי או ניתנו לי במתנה מחברים ומשפחה.
במקרה והבלוג יסקר בעתיד מוצרים, הם יופיעו תחת גילוי נאות והסקירות יהיו כאלו הכוללות את דעותיי הכנות.
מזמינה אתכן להצטרף אליי לקריאות חפוזות על כל מה ששטחי ומפנק ולברוח קצת מהמציאות.

-ספארקלי

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall