יום שבת, 17 באוקטובר 2015

Summer facial skincare favourites ~ מועדפי קיץ : פנים

אז מישהו שם לב שמזג האוויר מתחיל להשתנות מעט? אני אישית כבר לא ישנה עם מאוורר, המזגן כבר לא עובד בתדירות תכופה במהלך היום, במקום להעיף את השמיכה באמצע הלילה אני דווקא מחפשת אותה, והסימן הכי מובהק (ומשמח) הוא הירידה המשמעותית באחוזי הלחות. רק החשק לגלידה עוד לא נעלם P:
אז בעצם it's safe to say שהסתיו בדרך! יאי.
הפוסט היום יעסוק במוצרים שעזרו לי לצלוח את חום האימים של יולי-אוגוסט. אני כנראה אעשה סדרת פוסטים בנושא כשכל אחד יתייחס לפן אחר. היום אדבר על תכשירי טיפוח פנים ובהמשך אדבר גם על מועדפי קיץ בנגזרות האיפור וטיפוח הגוף.
אם מעניין אתכם מה כללה שגרת טיפוח הפנים שלי הקיץ, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

הסרת איפור: העזרה הראשונה לפני שטיפת הפנים
המועדפים עליי הקיץ היו מסיר איפור עיניים דו פאזי של לוריאל (25 ש"ח במבצעים), ומי פנים מיסלרים של גרניה (30 ש"ח).
זו הפעם הראשונה שהתנסתי עם מסיר איפור העיניים של לוריאל ואני מוכרחה לציין שהתרשמתי לטובה. קשה לי למצוא מסירי איפור עיניים מוצלחים שלא גורמים לי לגירודים, אם הם מצליחים להסיר הכל הם כנראה בהכרח יגרמו לי לרגישות. אבל זה לא המקרה, ואני בהחלט ארכוש אותו בשנית כשהוא ייגמר. אופן השימוש במוצרים דו פאזיים הוא ניעור טוב עד ערבוב שתי הפאזות לנוזל אחיד, והספגת צמר הגפן עם החומר על העיניים למשך 5-10 שניות. לאחר מכן ניקוי במשיכה עדינה (ולא שפשוף!).
על מי הפנים המיסלרים של גרניה הכל כבר נאמר, זה אולי הבקבוק המליון שלי. מוצר שנמצא בשימוש תדיר ויומיומי. אני בד"כ מקפידה לקנות בסטוקים של 1+1 כי אני ואחותי חולקות אותם. 
צמר גפן כמובן יכול להיות של כל חברה, אבל כן חשוב לי לנקות את הפנים בצמר גפן ולא מגבונים שלרב מגרים לי את עור הפנים ורובם מכילים כל מיני כימיקלים.


שטיפת הפנים: ניקוי יסודי
שלב זה אינדיווידואלי כי לכל אחד מאיתנו עור פנים שונה. לי יש עור שומני עם נטיה לפצעונים ואדמומיות ולכן גם המוצרים שבחרתי להשתמש בהם מותאמים לכך. מה שעזר לי להעביר את כל הקיץ עם פצעון בודד או שניים, היה בחלקו מוצרי הניקוי הבאים:
AC clinic daily- foam cleanser של Etude House, סבון פנים שהזכיר לי מאוד את סבון הפנים של אקניל שסקרתי כאן. זה סבון שמותאם לעור בעייתי עם נטייה לאקנה. הוא מייבש את הפנים ומספיק כדור בגודל אפונה בכדי לנקות את כל הפנים. השתמשתי בו עם ספוגית הקונג'אק שרכשתי מאיביי לניקוי מקסימלי.
לאחר מכן, השתדלתי על בסיס יומיומי, להשתמש בmask wash off של skinfood. זה בעצם מעין פילינג מאוד עדין בריח בננה (יש גם אורז, סוכר חום, תות ועוד). מורחים אותו על הפנים ומשאירים למס' דק' בודדות. לאחר מכן מעסים את הפנים בתנועות סיבוביות, מסירים את המסכה ושוטפים. שלב זה אינו חובה, אבל הוא מסיר תאים מתים בעדינות ולכן מומלץ בעיקר בימים בהם משקיעים באיפור או ימים לחותיים במיוחד. את שני המוצרים רכשתי בbeautynetkorea.


רענון הפנים: הכנה ללחות
לאחר שטיפת הפנים היסודית אני כן משתדלת שוב לעבור עם הטונר של Humphrey's, בשביל להיות בטוחה שהפנים נקיות. לא צירפתי תמונה שלו אבל הוא יופיע בפוסט האמפטיז הבא ובהזמנה הבאה שלי מאייהרב.
לאחר מכן אני משתמשת בתרסיס המים הטרמליים של Avene, מוצר שהשתדלתי להשתמש בו גם בערב וגם בבוקר. הוא מרגיע את העור ובעל אפקט מקרר, soothing, המפחית אדמומיות או גירוי.
אחרי ניקוי ושטיפת הפנים, העור מיובש וזקוק ללחות בחזרה, והתרסיס של אוון נותן לו את הבוסט שיכין אותו להזנה.
רכשתי אותו בסופר פארם ב35 ש"ח ל50 מ"ל. אני מציינת את זה כי כדאי לבצע השוואת מחירים, באתר medi-link הוא עולה מחצית מהמחיר, 17 ש"ח, ואותו הספריי בכמות הגדולה של 150 מ"ל עולה 35 ש"ח. הלקח נלמד (:


הזנת הפנים: החזרת לחות
במוצרים הבאים אני משתמשת באופן יומיומי. הם קלילים מספיק לקיץ, ויחד עם זאת מצליחים להחזיר לעור הפנים את הלחות לה הוא זקוק.


קרם עיניים, בדיוק כמו קרם לחות, יכול להיות קליל במידה הנכונה לקיץ, או כבד יותר לחורף. זו הסיבה שאני משתמשת בסוגים שונים בהתאם לעונות המשתנות. הקיץ כיכב אצלי קרם העיניים של הימלאיה הרבלס, הפועל להפחתת כהויות מתחת לעיניים ולצמצום קמטוטים. אני עוד לא בגיל של קמטוטים תודה לאל, אבל כן הרגשתי שהעור העדין מסביב לעיניים מוצק יותר. גם במקרה הזה a little goes a long way ומספיקה נקודה קטנטנה בכדי לעסות היטב את שתי העיניים.


הסרום של סבוקאלם לעור הפנים שימש אותי לבוקר ולערב. הוא מכין את עור הפנים לקרם הלחות. מדובר בסרום עדין מאוד.


בבוקר:
לאחר הסרום אני משתמשת בקרם הלחות הטיפולי של אקניל, אותו סקרתי בעבר כאן. זו השפופרת השניה שלי וזה קרם מצויין לבעלות עור פנים שומני. הוא מייבש טיפה את הפנים ומונע את המראה המבריק בהמשך היום. הוא בסיס מעולה לאיפור וזו הסיבה שאני משתמשת בו דווקא בבוקר.


לאחר השימוש באקניל בבוקר, אני נותנת לו להיספג במשך כמה דק' ואז עוברת לקרם הגנה לפנים. הקיץ הזה השתמשתי בקרם ההגנה של קרליין, בעל SPF 50. אף על פי שהוא מותאם לעור בהיר במיוחד, ואני רחוקה מאוד מלהיות כזו, כן היה לי חשוב למצוא קרם עם הגנה מקסימלית ולא יקר במיוחד.
יחד עם זאת, חשוב לי להיות כנה ולציין שאין מצב שארכוש אותו בשנית, אי פעם. הקרם הזה לא "התנהג" בצורה אחידה, גם כשחשדתי שהכמות היא הבעיה ועברתי להשתמש בכמות מינימלית. היו לו ימים בודדים ומוצלחים שהוא נספג במהרה, היו לו ימים שהוא הותיר אחריו סימנים לבנים, אבל בעיקר היו ימים שהוא לא נספג בצורה המקסימלית שהוא אמור. זה השאיר אותי עם פנים "נוזלות" ונוצצות. זה די סותר את העובדה שהוא מתיימר להיות עמיד במים.
אשמח מאוד לשמוע מכם על המלצה לקרם הגנה לפנים לקיץ הבא, בדגש על SPF 50.


בערב:
בערב אני מוותרת כמובן על השימוש באקניל וקרם ההגנה, ולאחר ספיגת הסרום אני מחזירה לעור הפנים שלי את כל הלחות שהוא איבד במהלך היום ע"י שימוש בשמן המרולה של Acure. השימוש בשמן במהלך הקיץ וכבעלת עור שומני אולי נשמע מרתיע מאחר ונשמע 'כבד', אבל ההפך הוא הנכון. לחיצה אחת קטנה מספיקה לכל עור הפנים והצוואר שלי, ולאחר שהוא נספג אין תחושה של שמנוניות. למחרת מתעוררים עם עור בוהק, רך ומספיק לחותי, כך שזו הסיבה שאני משתמשת רק באקניל, שהוא קרם לחות שמייבש יחסית את עור הפנים. הכל זה איזון בחיים(:
אני מאוד ממליצה על השמן הזה, הוא עזר לי בצמצום והעלמת סימני אקנה וחטטים בודדים שהיו לי. מקווה להציג תמונות של "לפני-אחרי" כשאמצא זמן לסקור אותו, אבל הוא בהחלט מוצר חובה שארכוש שוב בעתיד.


Walk that extra mile: טיפולים שבועיים
עד עכשיו תיארתי את שגרת טיפוח הפנים היומיומית שלי. אבל שגרה נוספת שליוותה אותי הקיץ, היתה שימוש שבועי במסכות שונות.


הכוכבת של הפוסט הזה במקום השני (אחרי שמן המרולה כמובן!), היא המסכה Green clay של Rainbow's research (השם שבה אותי..) מאייהרב. זו אחת המסיכות הכי טובות שיצא לי להשתמש בהן בחיי. היא מתאימה לכל סוגי העור, ע"י יצירת שילוב של כפית מהאבקה וכף מיץ לימון/יוגורט/מים, בהתאם לסוג העור של המשתמש. כבעלת עור שומני, ההוראות ממליצות להשתמש במיץ לימון אבל מודה שהיו ימים שהשתמשתי בה בשילוב של כף יוגורט-לבן והיא יצרה אפקט רענן שהותיר את העור שלי רך ובעל ריח מתקתק.
אז מה המסיכה הזו עושה בעצם? אני מערבבת היטב כפית אבקה עם כף מיץ לימון, נותנת לזה להתייצב כדקה או שתיים, ומורחת באצבעות שכבה אחידה על כל הפנים והצוואר. ממתינים 20-30 דק', וממש מרגישים את העור מתקשה ומתייבש, מתרחשת מעין 'יניקה' של כל הלכלוך מהעור. אמנם כל מסיכת חימר עושה אפקט דומה אבל זו באמת אחת המסיכות הבודדות שתחושת הנקיון היא גם דומיננטית יותר וגם נשארת איתי למשך זמן רב יותר.
השתמשתי בה פעם בשבוע מחשש לייבוש עודף של עור הפנים שלי, אבל מי שסובלת במיוחד מעור פנים שומני יכולה בהחלט להשתמש בה עד פעמיים.


מוצר נוסף שהשתמשתי בו אחת לשבוע אחרי מסיכת החימר, היה ה tomatox magic massage של Tony Moly. מדובר במסכה שמטרותיה הן הבהרה, ניקוי עמוק והזנה. יש בה חומרים אנטי אוקסידנטים ומבהירים כמו תמציות לימון ועגבניה. המטרה שלי בשימוש בה, היא לא להפוך לשלגייה אלא דווקא למנוע או לטפל בפיגמנטציה ולשמור על מראה פנים אחיד. למסכה יש ריח נעים, היא מגיעה עם ספטולה שמקלה על המריחה. לאחר מריחה דקה על הפנים יש להמתין 10 דק' (אני מחכה יותר) ואז לעסות את הפנים בתנועות סיבוביות למשך עוד דקה לפני השטיפה.
אני מאוד אוהבת את המוצר הזה (ואיזו אריזה מתוקה!), בהחלט ארכוש אותו בשנית כשייגמר. הוא מספיק להמון זמן, בעיקר בהתחשב בעובדה שהוא משמש אותי לפעם בשבוע.


מוצר נוסף שאני מאוד אוהבת ולא מצליחה למצוא אותו אונליין כבר זמן מה, הוא Real reciepe mask של A'PIEU. מדובר על סדרה של 6 מסיכות שונות, במרקם ג'לי וצמיגי טיפה, כשלכל אחת יש מטרה טיפולית אחרת. אני רכשתי את ה Tea tree עם אפקט אנטי דלקתי ולטיפול באקנה, עליו ארחיב בפוסט האמפטיז הבא, וה- Cucumber בעל אפקט מרגיע ומשכך, בעל ריח פרשי של מלפפונים טריים ונקיון (תיאור מוזר, אני יודעת). השתמשתי במסיכת המלפפן לפחות אחת לשבוע, לאחר מסיכת העגבניה של טוני מולי, ובנוסף בימים בהם עברתי טיפול פנים או הסרת שיער מהפנים (גבות, שפם ועוד). מיד לאחר המריחה מרגישים רגיעה של עור הפנים. למיקסום של המסיכה השארתי אותה באיחסון במקרר כך שהשימוש בה היה כשהיא קרה ומרעננת. היא מתאימה גם לשימוש להרגעת גירוד (מישהו אמר יתושים?) או לאחר הסרת שיער ברגליים.
אני כרגע משתמשת בה בקמצנות ומקווה שהיא תחזור למדפים הווירטואלים בקרוב.


המסיכות הבאות נמצאות אצלי בשימוש של לפחות פעם בשבוע (ובתנאי שאני מוצאת זמן!).


מודה שאין לי שחורים באף, תודה לאל, אבל עדיין חשוב לי לדבוק ב"טיפול מניעתי", בעיקר כחלק משגרה עד הביקור הבא אצל הקומסטיקאית, ופה נכנסות לתמונה מדבקות האף של ביוטיקייר, המנקות את הנקבוביות. אני מרוצה מהן ומבחינתי הן עושות עבודה מספקת, גם בתדירות של פעם בשבוע. 


Eyelid patches, היו חלק מהקיץ שלי ואני חייבת להם תודה גדולה. מדובר בפאצ'ים שמניחים מתחת לעיניים לאחר איכסון שלהם במקרר. הם מרעננים את העיניים ומורידים נפיחות, חלקם גם מטפלים בכהויות. יש מגוון רחב שלהם אונליין, בעיקר בהיצע הקוריאני ובאיכות מספקת.


אחרונים חביבים, מסיכות בד קוריאניות של Etude House ו Tony Moly. כרגע יש לי מגוון של בערך 8-10 מסיכות במקרר, אבל האהובות עליי הן שתי אלו ואני בהחלט ארכוש אותן בשנית.
בגדול, המטרה של מסיכות בד בראש ובראשונה היא לספק לחות מקסימלית. שוהים איתן כחצי שעה (אני מקפידה על לא פחות מ45 דק', עד שהן מתייבשות כמעט לחלוטין). פלוס נוסף של מסיכות הבד הוא שכל אחד יכול למצוא את האפקט הטיפולי שמתאים לו בזכות המגוון הרחב.
המסיכה של אטיוד האוס, Tea tree היא בעלת תמציות של שמן עץ התה, וככזו היא מותאמת לעור עם נטייה לאקנה.
המסיכה של טוני מולי, Rice mask, אמורה להיות ככזו עם אפקט מבהיר ומנקה. היא משאירה את עור הפנים שלי לאחר השימוש בה קורן וגמיש וזו הסיבה שהיא אחת המועדפות עליי.
מי שלא מכיר מסיכות בד, אז הן נראות ככה, כל שימוש שלי בהן מפחיד את אחותי מחדש.
שתיהן מבושמות, מרעננות, מזינות והשימוש בהן מומלץ בעיקר לאחר איכסון שלהן במקרר. תענוג צרוף, נסו את זה(:


יצא לי פוסט חופר מהרגיל, כולי תקווה שזה יעזור למישהו אי שם.
כמובן שיותר מאשמח לשמוע על המלצות למוצרים שהפכו את הקיץ שלכם לנסבל יותר!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall