יום חמישי, 16 ביולי 2015

הזמנה מ iHerb


אחד האתרים שאני טורחת לבקר ולבצע בו הזמנות באופן עוקב הוא אייהרב. מגוון תוספי מזון, מוצרי טיפוח ואיפור באיכות טובה ובמחיר משתלם יותר מבארץ מפתים אותי בכל פעם מחדש להרכיב סל קניות. הצטברו לי כמה הזמנות בתקופה האחרונה ויש לי קצת זמן, אז למה לא לשתף? D:


אם זו הזמנה ראשונה שלכם באייהרב, אתם מוזמנים להשתמש בקוד JHK773  לקבלת הנחה של 10$ בקניה מעל 40$, או הנחה של 5$ בקניה בכל סכום.

את ecotools רציתי לנסות מזמן. הזמנתי באפינג בראש וסט של מיני מברשות.
ממברשת ה Costume coverage buffing brush, שמחירה הוא 6.99$, אני מרוצה ומשתמשת בה לפידור סופי. היא קטנה ואוורירית כך שאני לא מוצאת אותה דחוסה מספיק לטעמי לכיסוי מייקאפ. היא תתאים מאוד לפודרות מינרליות.


את הסט Mini essential brushes, שמחירו 5.99$, לא הייתי קונה בדיעבד. המברשות קטנות בהרבה ממה שציפיתי. הגודל שלהן מקשה עליי למצוא אותן כי הן תמיד נבלעות בין יתר המברשות, והן גם לא הכי נוחות לשימוש. ישנה מברשת להנחת צלליות, מברשת לפידור סופי ומברשת זוויתית שיכולה לשמש לגבות אך אני משתמשת בה להנחת איילינר. איכות המברשות עצמה היא טובה, הן לא משירות שערות וזה תמיד נחמד לקנות מותג שהוא cruelty free. בכל זאת הייתי מוותרת.


אחד הדברים שאני אוהבת זה לפנק את עצמי במסכות פנים ושמנים שונים ומזינים לפנים. יש לי עור פנים בעייתי ועם הזמן אני לומדת מה יותר מתאים לי ומה פחות עושה איתי חסד. את מסכת המנטה של קווין הלנה, Mint julep masque, שמחירה 3.90$, רציתי לנסות זמן רב אחרי לא מעט המלצות שקראתי עליה. אפשר לראות שבאייהרב יש עליה ריוויוז חיוביים ושהיא מותאמת לעור בעייתי, שומני ונוטה לאקנה, כל מה שיכולתי לבקש. אממה? היא לא עושה מבחינתי את העבודה. היא סתם מותירה אחריה ריח של קולגייט מהפנים ותו לא. אני מניחה שהבעייתיות היא אינדיווידואלית ושהעור שלי צריך משהו יותר אגרסיבי, אך עדיין, היא אובר-רייטד לדעתי.


את המסכה הבאה אני מעריצה! Rainbow research - Green clay היא לא פחות ממושלמת (ואיזה שם מותג מקסים!). מדובר באבקת חימר ירוק המותאמת לכל סוגי העור: יש לערבב כפית אחת שטוחה מאבקת החימר יחד עם כפית יוגורט/ביצה לעור רגיל, כף לימון לעור שומני, או כף שמן זית/אבוקדו לעור יבש. אישית אע"פ שיש לי עור שומני, אני מערבבת עם יוגורט. מומלץ להניח שכבה דקה ל15-20 דק'. אני משאירה אותה קצת יותר והיא עושה חסד עם עור הפנים שלי. מקלפים אותה בעדינות ושוטפים את הפנים. התוצאה היא עור בוהק, רך, נעים ומראה קורן. אני משתדלת להשתמש בה פעם בשבוע ואם אני שוכחת, לצערי קל להבחין בכך. אני כן מרגישה שיש שיפור בעור הפנים שלי לאחר השימוש בה והיא אחת המסכות הטובות שניסיתי, ולראיה, אני מרגישה אותה עובדת בזמן שהיא עליי וסופגת את כל האיכסוש מהפנים. מחירה הוא 6.37$ לכמות מכובדת מאוד.



את הטונר של האמפרי, Redness reducing facial toner, cucumber-melon witch hazel, שמחירו 5.25$, הוספתי לסל כי חיפשתי טונר טוב לשימוש לאחר הסרת האיפור ושטיפת הפנים ולפני סרום וקרם לחות. היה לי מאוד חשוב שהטונר יהיה ללא אלכוהול, ולכן בחרתי דווקא בו, שכן יש מגוון טונרים נוספים ממותג זה. אני מרוצה ממנו ויכולה לראות שהוא באמת מפחית אדמומיות. מחיר משתלם לכמות נאה, בעיקר שצריך מעט ממנו כדי לעבור על כל הפנים.


המוצר הבא הוא elf, Zit zapper, שמחירו 1.99$. הוא אמור להיות "טוש" לטיפול נקודתי של פצעונים. למען האמת איבדתי אותו איפשהו ככה שלא יצא לי להתנסות בו בנתיים.


את now foods אני אוהבת, והספקתי להתרשם מהשמנים השונים שהם מציעים. אחרי ששמן עץ התה הקודם שלי נגמר ונתקעתי בלעדיו עד שהחבילה הגיעה, הבנתי שזה מוצר חובה. הפנים שלי סבלו לפניו ובלעדיו. על יתרונות שמן עץ התה בוודאי שמעתם, ואם לא אני ממליצה לגגל, אבל בין סגולותיו השונים הוא משמש כטיפול נקודתי בפצעונים שמוכיח את עצמו וגם יעיל בזמן הצטננות, בהנחה של מס' טיפות על הכרית לפני השינה. מחירו 6.87$ ל30 מ"ל, שזה הרבה יותר זול ממה שמצאתי בבתי המרקחת בארץ. להשיג פה.
.

המוצרים הבאים הם תוספי מזון, שמצאתי שיותר משתלם להזמין מאייהרב ולא לקנות בארץ. אני נוטלת קבוע אומגה 3 וברזל, ולאחרונה החלטתי להוסיף ספירולינה וALA (alpha lipoic acid).
בקצרה, הספירולינה היא סופר פוד, אצה ירוקה שמכילה חומצות אמינו, וויטמינים רבים ובטא קרוטן. היא אמורה לתרום להרגשת החיוניות והאנרגיה. כרגע אני במינן של 500 מ"ג, ולא מרגישה שינוי משמעותי. היא כן גרמה לי לתחושה לא טובה כשניסיתי להעלות את המינון, לכן אני ממליצה למי שחושב להתחיל, להקשיב לגוף ולהתייעץ עם רופא. היא אסורה לשימוש לאנשים שנוטלים אנטי קואגולנטים ולחולים בפנילקטנוריה. קניתי אותה מהמותג Healthy origins במחיר של 7.98$ ל180 טבליות, לאחר שבדקתי וקראתי סקירות על המותג.
את הALA זנחתי לאחר שימוש אחד בלבד. הרגשתי חלשה, עייפה ועם דופק מהיר מעט לאחר נטילת הכדור. מצב דומה קצת להיפוגליקמיה. היא מומלצת גם לאנשים בריאים, שכן היא נוגד חמצון, וגם לאנשים בריאים שנמצאים בסיכון לפתח תנגודת לאינסולין, עם רקע של סכרת במשפחה, אבל היא נמצאה יעילה במיוחד בנוירופתיה כתוצאה מסיבוכי סכרת סוג 2. את ALA קניתי מהמותג Doctor's best גם כן לאחר סקירה.


את שני המוצרים הבאים קניתי תחת הקטגוריה Super Specials, אלו בעצם מוצרים מוקטנים שאייהרב מציעה במחירים נוחים להתנסות. הוספתי לסל את Pycnogenol serum של מאדרה לאבס, במחיר של 4.95$, ואת הקרם של קווין הלנה Hand & body cocoa butter במחיר של 0.99$, שאני מודה שלא התחברתי לריח המתוק מדי שלו.


במשלוח אייהרב כהרגלם צירפו מתנה קטנה, עפרון-חודים, שאני חושבת שלא ראיתי אחד כזה מסוף כיתה ו' (:


אז זו היתה ההזמנה שלי ואני מרוצה מרובה. זהו, עד הסקירה הבאה, בתקווה שתהיה בקרוב

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall