יום שלישי, 28 ביולי 2015

האול מהאתר הפולני ladymakeup

מכירים את זה שבא לכם לפנק את עצמכם אחרי תקופה לא קצרה בה עבדתם קשה?
לצערי מצבי הכלכלי בתור סטודנטית בתקופת מבחנים לא מאפשר לי לבזבז כמו שהייתי רוצה, אז פינקתי את עצמי במיני האול שכולל מוצרים שהתחשק לי לנסות אותם זמן מה :)




האתר הפולני ladymakeup מציע מגוון מוצרי טיפוח ואיפור במחירים זולים מאוד. זו ההזמנה הרביעית או החמישית שלי משם ואני מרוצה. דמי המשלוח בד"כ מתחילים ב25 זלוטי ויכולים להגיע ליותר בהתאם למשקל החבילה. אני כן ממליצה לרכז את הקניות שם ולהשוות למחירים לארץ כי הפער במחירים לא נתפס. הרכבת סל קניות היא דבר פשוט בהתחשב בחברות המוכרות והמותגים שהאתר מציע, כמו The balm. Sigma, Kryolan, Revlon, Rimmel, essence ועוד, חלקן עממיות יותר וכאלו שאף ניתן להשיגן בפארמים השונים בארץ (אבל למה לשלם יותר?) וחלקן יוקרתיות יותר. 
אני לא אלאה את עצמי או אתכם בהסבר איך מסתדרים באתר.. מדריך נהדר ומפורט שבו נעזרתי בקניה הראשונה שלי הוא של מיס גליטרס ואני ממליצה לקרוא אותו אם זו הקניה הראשונה שלכם.

אז נתחיל בפירוט השלל! 


 Golden Rose - Velvet Matte lipstick, שפתון בגימור מאט מסדרת הוולווט מאט- מס' 27, בצבע וורדד ניוד. הספקתי להתנסות איתו מעל עיפרון של אותה החברה והוא מצליח לגלות עמידות יפה. מחיר מצחיק של 10.99 זלוטי (שזה בערך 11-12 ש"ח) כשבארץ מצאתי את השפתונים מהסדרה הזו ב30 ש"ח. סוואצ'ים למטה. 


Golden Rose lipliner, עפרון שפתיים מתחדד, לא מתפורר (חשוב!), עמיד ואיכותי. בחרתי בגוון 212 במחשבה שיתאים לפיגמנט הטבעי של השפתיים שלי, לצערי הוא יותר חום דרמטי, שיתאים לחורף. עולה 7.50 זלוטי, כשבארץ קניתי עיפרון אחר מסדרה זו ב15 ש"ח.



Bourjois - Rouge Edition Velvet, בגוון Beau Brun. הסדרה הזו מפורסמת ופופולרית כך שנראה לי מיותר לפרט. אני חובבת גלוסים שמתקבעים לגימור מאט. לצערי פרט לשפתונים מסדרה זו של בורז'ואה, וליים קריים היקרים בצורה לא נתפסת, לא מצאתי שפתונים איכותיים שלא הופכים את השפתיים לדביקות ופירוריות. הצבע שבחרתי נוטה לחום אדמדם ולא דומיננטי כמו בסווץ', מה שמשמח אותי כי חיפשתי גוון 'שקט' יחסית. (אני מתחילה לחשוש שמשתמע שאני בנאדם משעמם להחריד. באמת שלא!) ביום ההזמנה, ואני רואה שעדיין, המחיר הוא מחיר מבצע של 33.99 זלוטי במקום 42.99 זלוטי, שזה עדיין יותר זול מהמבצעים שהפארמים מציעים. בהזמנה הבאה אני זוממת על Don't pink of it! ו- Peach club.



המוצר הבא הוא פלטה קטנה של ארבע צלליות בגוונים נטרלים, Flormar - Pretty Compact Quartet Eye Shadow. ניסיתי את הצלליות מעל פריימר והן פיגמנטיות. אפשר לשלב אותן ליצירת מראה מעושן. מחיר של 13.90 זלוטי, הדגם הוא P045.


I heart Makeup - Blushing Hearts, בגוון Bursting with love. כבר ציינתי בעבר שאני סאקרית של אריזות חמודות, ולמען האמת זו הסיבה היחידה שחשקתי בטריפל סומק האפוי הזה. הוא מגיע במגוון גוונים ומחולק לשלושה צבעים הדרגתיים. זה נראה מנצנץ מדי בתמונה עם הפלאש, אבל בערבוב שלושת הצבעים יחדיו מתקבל צבע וורדרד עדין ומחמיא. לטעמי הן גם יכולות לשמש כשימר. מחיר של 25 זלוטי לממתק הזה.


ואחרונה חביבה, המברשת הכי מפורסמת ומדוברת של סיגמא, ה F80 - flat kabuki.



המברשת הזו היתה בווישליסט שלי כבר הרבה זמן. עשיתי סקר מחירים לפני שקניתי אותה, ואמנם בסיגמא מפנקים בדוגמית מתנה אבל עלות המשלוח לא משתלמת אם מזמינים פריט אחד. האתר הפולני מציע את הF80 ועוד מגוון מברשות סיגמא אחרות. אני כן ממליצה להשוות לאתר הרשמי לפני קניית מברשות סיגמא, שכן לפעמים יש קודים להנחה או מבצעים של משלוח חינם/הנחות. מחירה באתר הפולני הוא 89.90 זלוטי.



הופתעתי קצת ממשקל המברשת, היא כבדה יותר ממה שדמיינתי. סיבי השיער נעימים ודחוסים, דבר שאני מחבבת במברשות מייקאפ. יש לי את החיקוי של Jessup ואני מקווה להתנסות בF80 בקרוב, מסקרן אותי להשוות בין הביצועים שלהן. אין לי ספק בכלל שאהנה ממנה!


משמאל לימין:
 Bourjois (Bean Brun) , Golden Rose lipstick (num.27) , Golden Rose lipliner (num.212)


למעלה Flormar (P-045)
למטה I heart Makeup (Bursting with love)

אז זו היתה הקנייה שלי הפעם וכבר יש לי פריטים חדשים בסל שמחכים להזמנה הבאה. המשלוח עמד על 25 זלוטי וקיבלתי הנחה של כמה זלוטי על סך נקודות שמצטברות בכל קניה, מה שהופך את הקניה באתר למשתלמת. 

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall